Известие

Collapse
No announcement yet.

Парното ми работи постоянно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Парното ми работи постоянно

    Здравей те колеги имам проблем на скоро смених на топло парното и сега не се изключва.Алфата е 156 /2.0/ 98 г. климатика като го включа също духа горещо. Някой имал ли е този проблем.

  • #2
    Блокирала ти е смесителната клапа в положение "топло".


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      как се оправя, може ли помощ

      Comment


      • #4
        Първо пробвай да откачиш акумулатора за 10 мин. Може управлението на клапата да е забило и от това да се оправи.
        Ако не се оправи, ще трябва да локализираш моторчето на въпросната клапа (би трябвало да се намира странично на централната конзола откъм шофьорското място) и да видиш, какъв е проблема за да не се премества клапата в нормалното и положение.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Възможно ли е да е от врътката за градоси да се развалила

          ---------- Post added at 21:18 ---------- Previous post was at 21:18 ----------

          тя има ли датчик

          Comment


          • #6
            Изключих акумолатора за 1ч. нищо не се промени

            ---------- Post added at 12:47 ---------- Previous post was at 12:41 ----------

            потенциометъра за градосите да ли не е

            Comment


            • #7
              Всичко е възможно, в т. ч. и самото управление да се е наакало.

              Форумната практика сочи обаче, че по-често дефектират механизмите на клапите.

              В случая се касае за означеното на скицата:



              Най-малкото би могъл ръчно да застопориш клапата в положение, което искаш, докато си решиш проблема.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Така ли изглежда моторчето за топло/студено
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  99% е виновно моторчето,което управлява клапата за топло-студено,но то се намира откъм пасажера.Сваля се жабката и т.н.Ползвай търсачката има изписано много по този въпрос.
                  Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
                    99% е виновно моторчето,което управлява клапата за топло-студено,но то се намира откъм пасажера.Сваля се жабката и т.н.Ползвай търсачката има изписано много по този въпрос.
                    Онзи по горе го е нарисувал от другата страна.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      Тази дупка на него значи ли че може да се върти ръчно и с какво ?
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=86841
                      Attached Files
                      Last edited by alfon156; d.m.y г., 19:57.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Онзи по горе го е нарисувал от другата страна.
                        Видях и се учудих.Лично съм сменял и трите моторчета ,намират се отдясно.

                        ---------- Post added at 14:25 ---------- Previous post was at 14:17 ----------

                        Първоначално публикувано от alfon156 Покажи съобщение
                        Тази дупка на него значи ли че може да се върти ръчно и с какво ?
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=86841
                        Не можеш да въртиш моторчето,можеш да въртиш ръчно това,което е срещу него,като след това го оставяш да виси докато си намериш друго изправно.Това,което си постнал не ти трябва,то е за външната циркулация на въздуха.
                        Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
                          Видях и се учудих.Лично съм сменял и трите моторчета ,намират се отдясно....
                          Явно има грешка в E-learn. Ако моторчетата не са стъпкови, вероятно информацията се отнася за вътрешния FL, но това не е упоменато.
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 14:31.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
                            Видях и се учудих.Лично съм сменял и трите моторчета ,намират се отдясно.

                            ---------- Post added at 14:25 ---------- Previous post was at 14:17 ----------



                            Не можеш да въртиш моторчето,можеш да въртиш ръчно това,което е срещу него,като след това го оставяш да виси докато си намериш друго изправно.Това,което си постнал не ти трябва,то е за външната циркулация на въздуха.
                            Е някои дават съвети без да са ги виждали и докосвали важно е да се разпишат.
                            Аз също като теб съм бърникал там. Дори имам две теми където се виждат горе долу.
                            Този който проявява интерес миже да ги погледне.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              Е някои дават съвети без да са ги виждали и докосвали важно е да се разпишат.
                              Аз също като теб съм бърникал там. Дори имам две теми където се виждат горе долу.
                              Този който проявява интерес миже да ги погледне.
                              Аз и друг път съм давал съвети за неща, които не съм докосвал, и черпейки информация само от документацията а хората въпреки това успешно са си решавали проблемите, в т. ч. и самият ти.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X